donderdag 11 oktober 2007

Het laatste verslag vanuit Sri Lanka…

Vandaag mocht ikke mee om mijn paspoort op te halen bij de Nederlandse ambassade. Lekker in de buikdrager en al snel viel ik in slaap. Ze hebben mijn foto erop gezet mooi hoor. Papa is heeft nog een ticket voor mij geregeld, ik kan dan in het vliegtuig lekker in een bedje slapen. Mama is vandaag druk bezig geweest om de koffers in te pakken. We hebben allemaal veel zin om naar huis te komen. Ik ben best nieuwsgierig naar mijn nieuwe familie en nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. Ik ben soms wel wat eenkennig, misschien kunnen / willen jullie mij dan een beetje rustig benaderen, anders raak ik misschien overstuur en moet ik huilen. - - Papa had de vluchtgegevens nog beloofd om door te geven, nou hieronder staan ze hoor. Op vrijdag 12 oktober om 13:40 uur stijgen we op vanaf Colombo met als vluchtnummer UL 501. We landen om 20:40 uur op London Heathro. Op zaterdag 13 oktober om 8:25 uur stijgen we op vanaf London Heathro met als vluchtnummer BD 103. We landen om 10:40 uur op Schiphol Amsterdam. - - Vandaag heb ik ook nog een nieuw Sri Lankaans vriendje ontmoet met zijn nieuwe papa en mama, van hen heb ik een mooie olifant gekregen, daar kan ik uren tegen brabbelen. Dit was dan het laatste verslag vanuit mijn vaderland. Papa en mama vinden het best wel moeilijk nu we hier vandaan zullen gaan. Morgenochtend zullen we om half 10 vanaf het hotel richting de luchthaven van Colombo rijden. We hopen elkaar D.V. in goede gezondheid te mogen ontmoeten op Schiphol. Allemaal de hartelijke groeten van Levi en zijn papa en mama.

Geen opmerkingen: